| ||
[21.01.2021] | ||
СЪОБЩЕНИЕ | ||
Община Гърмен стартира нова социална услуга „Асистентска подкрепа“ в изпълнение на Закона за социалните услуги Община Гърмен в качеството си на доставчик на нова социална услуга „Асистентска подкрепа“, в изпълнение на Закона за социалните услуги ОБЯВЯВА, че от 21.01.2021 г. Стартира приема на документи от кандидати за потребители на социалната услуга „Асистентска подкрепа“. „Асистентската подкрепа“ е специализирана социална услуга, която включва ежедневна почасова подкрепа в домашна среда на деца и лица с трайни увреждания и на лица в надтрудоспособна възраст в невъзможност за самообслужване, предоставяна от лице назначено на длъжност „Социален асистент“ Потребители на социалната услуга „Асистентска подкрепа“, съгласно Закона за социалните услуги са следните лица:
Кандидатите за потребители заявяват желанието си да ползват социалната услуга „Асистентска подкрепа“ по настоящ адрес, като при извършването на оценка на потребностите се изискват:
Максималната продължителност за ползване на социалната услуга „Асистентска подкрепа“ от един потребител е до 4 часа дневно, всеки работен ден, съобразно изготвената индивидуална оценка на потребностите и индивидуален план за подкрепа. Заявленията се приемат всеки работен ден от 08:00 до 17:00 в Деловодството на Общинска администрация Гърмен. Документи за личен асистент: Документи за потребител: |
||