За провеждане на конкурс във връзка с подбор на 10 лица за длъжността „мениджър на случай“ в изпълнение на проект BG05SFPR002-2.005-0101-C01„Активно приобщаване и достъп до заетост на хора в неравностойно положение в община Гърмен“
1. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Да притежават най-малко завършено средно образование.
2. Допълнителнизнания и умения:
- познания за законодателната уредба в областите на заетостта, образованието, обучението на възрастни и социалното подпомагане;
- да притежават умения за работа с персонален компютър - MS Office /Word, Excel/, електронна поща, интернет.
- мотивация за работа с хора в неравностойно положение;
- познаване на процедурата BG05SFPR002-2.005 „Активно приобщаване и достъп до заетост на хора в неравностойно положение в община“;
- способност за планиране и организиране на дейността;
- умения за самостоятелна работа и работа в екип;
- аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
- добри комуникативни умения;
- недискриминационно отношение, проактивост, гъвкавост и ангажираност, инициативност.
- предходен опит с хора в неравностойно положение ще се счита за предимство.
3. Основни дейности и задължения:
- активно да подпомага лицата от целевата група по проекта и проследява участието им в мерките, определени за тях;
- предоставя информация и подкрепа за лицата, според техните индивидуални нужди;
- съвместно с медиатора по проекта, изтотвя профилите на лицата и персоналното досие на всяко лице, включено в проектните дейности;
- оказва подкрепа за търсене на работа, връзки с работодатели и подготовка за включване в заетост;
- определя пакет от услуги, които в максимална степен удовлетворяват потребностите на съответното лице;
- подпомага осъществяването на контакти с институции/организации, според индивидуалните потребности на лицата от целевата група, за преодоляване на пречки пред съответното лице за социално включване и включване в заетост – контакти с различни институции, имащи отношение към идентифицираните индивидуални нужди на лицата;
- подпомага безработните лица при кандидатстване за работа и насочва към работодател при наличие на подходящи свободни работни места;
- активна работа с потенциални работодатели за намиране на работа на лицата;
- професионално ориентиране и кариерно консултиране на хора в неравностойно положение;
- насочва лицата за участие в групови и/или индивидуални консултации и/или мотивационни обучения, както и информационни срещи и събития.
- извършва и други дейности, в съответствие с идентифицираните потребности на целевата група, съгласно дейностите, описани в проекта.
4. Вид и срок на правоотоношението:
Длъжността се заема по трудово правоотношение. Срочен трудов договор за срок до 30.10.2025 г., 8-часов работен ден, със срок на изпитване – 3 месеца.
5. Подборът ще се проведе на два етапа:
I етап – Разглеждане на постъпилите документи от комисия и изготвяне на списък на лицата, допуснати по документи, съгласно посочените минимални изисквания; II етап – Провеждане на интервю/събеседване с кандидатите, одобрени по документи и изготвяне на списък на лицата, допуснати по документи, съгласно посочените минимални изисквания.
6. Мястото на работа: община Гърмен
7. Документи за кандидатстване:
- Заявление за участие в подбора – по образец;
- Декларация за съгласие за обработка на личните данни – по образец;
- Автобиография – Europass формат;
- Мотивационно писмо;
- Копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и/или правоспособност.
- Други – по преценка на кандидата.
8. Място и срок за подаване на документите:
Документите се подават до кмета на община Гърмен.
Срок за подаване на документите: до 17:00 ч. на 20.05.2024 г.
Документите могат да се подават по следните начини:
На електронна поща: [email protected]
На място в сградата на община Гърмен на адрес: с.Гърмен, ул. „Първа“ №35, ет.3 стая №15
9.Провеждане на подбора:
Разглеждане на документи и уведомяване на кандидатите до 22.05.2024 г.
Интервю/събеседване – на 23 и 27.05.2024 г. в сградата на община Гърмен, по график.
Информацията за класираните кандидати ще бъде изнесена на информационното табло на Община Гърмен и на интернет страницата на Общината на следния адрес: https://www.garmen.bg
10.Условия за допустимост:
До разглеждане ще бъдат допуснати само подадените в срок заявления, които са попълнени по приложените образци и към тях са приложени необходимите документи.
До интервю ще бъдат допуснати кандидатите, чиито документи отговарят на минималните изисквания за заемане на длъжността.
Забележка: Информация за процедурата BG05SFPR002-2.005 „Активно приобщаване и достъп до заетост на хора в неравностойно положение в община“ може да бъде намерена на следния интернет адрес:
https://eumis2020.government.bg/bg/s/8d3ebf57-ff75-4ad5-afa1-5747f558ee98/Procedure/InfoEnded/42c7d196-e20e-4bc4-a38f-01d537a4805b
СПИСЪК НА КЛАСИРАНИТЕ КАНДИДАТИ!
Лице за контакт:
Име и фамилия: Ваня Стойкова
Телефон: 0882/966775
|