| ||
[01.04.2020] | ||
ПОДБОР НА КАНДИДАТИ ЗА ДЛЪЖНОСТ “ОБЩ РАБОТНИК” | ||
Във връзка с изпълнение на проект №BG05M9OP001-2.024 – 0003 – С01 “Интеграция на маргинализираните общности”, финансиран по процедура BG05M9OP001 – 2.024 МИГ “Гоце Делчев – Гърмен – Хаджидимово, Мярка 10 “Интеграция на маргинализираните общности” ОП РЧР 2014 – 2020, съфинансирана от ЕС чрез ЕСФ
ОБЩИНА ГЪРМЕН ОБЯВЯВА Подбор на кандидати за длъжност “общ работник“ – 18 1. Информация за длъжност “общ работник” Минимални изисквания за заемане на длъжността:
Специфични изисквания: 1. Физическа издръжливост за работа на открито. Кандидатът следва да принадлежи към поне една от допустимите целеви групи по проекта – представителите на ромската общност от територията на община Гърмен и/или хора в риск и/или жертва на дискриминация по друг признак, освен етническа принадлежност. В допълнение кандидатът трябва да отговаря на поне едно от следните условия:
Описание на длъжността: Подпомагане служителите по кметства по населени места в извършване на следните дейности:
2. Място и условия за изпълнение на длъжността. Длъжността се изпълнява по кметства по населени места на община Гърмен. Длъжността се заема чрез сключване на трудов договор по чл.68, ал.1, т.2, във връзка с чл.70, ал.1 от Кодекса на труда. Трудовия договор ще бъде сключен за пълно работно време и за срок шест месеца. 3. Документи за кандидатстване. 1. Заявление за участие (по образец) 4. Служебна бележка (удостоверение) за регистрация в Дирекция “Бюро по труда” 5. Копие от ТЕЛК решение (ако е приложимо) 6. Пълномощно (свободен текст), за лице, което да подаде заявлението от името на кандидата – ако не се подава лично. 4. Ред за провеждане на подбора 1. До участие в събеседване се допускат кандидати, които са представили всички необходими документи в срок и представените документи удостоверяват изпълнението на изискванията. 2. Събеседване с одобрените по документи кандидати. 5. Срок за подаване на документи: от 06.04.2020 г. до 21.04.2020 г. (включително) |
||
![]() |
||