Секретар
Секретар на община Гърмен
Мария Попова
Централа 07523/2040,
Вътрешен 104
GSM: 0882 966 757
Секретарят на общината организира и отговаря за:
1. Дейността на общинската администрация, условията на работа на служителите и информационно-техническото обезпечаване на дейността им;
2. Деловодното обслужване, документооборота и общинския архив;
3. Дейността на звената по гражданска регистрация и административно обслужване;
4. Разгласяването и обнародването на актовете на общинския съвет и на кмета на общината;
5. Работата с молбите, жалбите, сигналите и предложенията на гражданите и юридическите лица;
6. Поддържането в актуално състояние на избирателните списъци в общината, организационно-техническата подготовка и произвеждането на изборите и местните референдуми.
7. Секретарят на общината изпълнява и други функции, възложени му от кмета на общината със закон или с друг нормативен акт.